Το βράδυ, κάθε Πέμπτη θα είμαι πάλι εδώ Θα' χω κάτι καινούριο (υποθέτω) να σου πω.
Μ' αρέσει ο συνδυασμός σκίτσου-στίχου.Ελπίζω όμως να μην παρεξηγηθείς αν σού πω ότι το άλλο σου blog μ΄ αρέσει πιο πολύ.
Φίλε Marx, ευχαριστώ για τα καλά λόγια.Το παρόν δεν είναι ούτε φιλοδοξεί να γίνει blog. Είναι και θα παραμείνει μια συνεχής (και συνεπής ελπίζω) κατάθεση έμμετρων γελιογραφηγημάτων.
Post a Comment
2 comments:
Μ' αρέσει ο συνδυασμός σκίτσου-στίχου.
Ελπίζω όμως να μην παρεξηγηθείς αν σού πω ότι το άλλο σου blog μ΄ αρέσει πιο πολύ.
Φίλε Marx, ευχαριστώ για τα καλά λόγια.
Το παρόν δεν είναι ούτε φιλοδοξεί να γίνει blog. Είναι και θα παραμείνει μια συνεχής (και συνεπής ελπίζω) κατάθεση έμμετρων γελιογραφηγημάτων.
Post a Comment